Digitale postkamer: snel en slim verwerken van inkomende informatie
Werk sneller, verlaag de kosten en bied een nog betere klantenservice door post efficiënter te verwerken.
Canon stroomlijnt uw informatieprocessen
Onze manier van werken is in rap tempo veranderd. Met het hybride werkmodel is een combinatie van thuiswerken, onderweg en naar kantoor gaan vanzelfsprekend geworden. We bepalen zelf wanneer we waar werken.
Dit is alleen mogelijk met goedwerkende IT-oplossingen, gestroomlijnde informatieprocessen en faciliteiten die overal toegankelijk zijn. Technologieën en diensten van Canon Business Services maken dit mogelijk.
Organisaties hebben te maken met diverse stromen van binnenkomende berichten en post, zowel fysiek als online (digitaal). Klantreacties, bestellingen, facturen, apps en e-mails, slechts enkele voorbeelden van inkomende klantcommunicatie die belangrijk zijn voor uw interne bedrijfsproces.
Klanten verwachten snel een response van organisaties. Medewerkers willen plaats- en tijdonafhankelijk toegang tot berichten. Of u nu thuis werkt of op kantoor, post, inkomende communicatie en berichten dienen snel en veilig beschikbaar te zijn binnen het werkproces. Door deze digitale transformatie ontwikkelen kantoren zich steeds meer tot hybride werkomgevingen.
Canon’s Digitale Postkamer verwerkt al uw inkomende berichten, zowel fysiek als digitaal, snel en veilig en maakt het mogelijk dat deze direct digitaal toegankelijk zijn in het werkproces van medewerkers.
De oplossing - intelligente software en smart shoring
Onze Digitale Postkamer regelt al uw inkomende klantcommunicatie. Dit kan op locatie binnen uw klantomgeving óf via een van onze Shared Service Centers, cloud-based, schaalbaar en veilig.
Met behulp van slimme software en workflowtechnieken worden de inkomende communicatie en berichten automatisch geclassificeerd en verwerkt. In combinatie met inzet van onze medewerkers wordt fysieke post gedigitaliseerd en wordt indien nodig de digitale data verder verrijkt in de systemen van de klant, zodat uw werknemers hun informatie snel beschikbaar hebben en uw organisatie sneller en slimmer kan werken.
Werk sneller, verlaag de kosten en bied een nog betere klantenservice door post efficiënter te verwerken.
Speciaal voor het onderwijs biedt Canon voor het tentamineren het beste van beiden werelden, een mix van papier en digitaal: de ‘slimme’ hybride toetsdienst: Canon Exam Services.
Efficiënte document- en bedrijfsprocesservices via cloud-enabled pan Europese Shared Service Centers om u te helpen uw kosten te verlagen en uw productiviteit te verhogen.
Canon verzorgt dienstverlening voor klanten die hun repro of postkamer willen uitbesteden. Of het nu gaat om print- of drukwerk, groot- of kleinformaat of grafische specials. Wij bieden met onze document dienstverlening, online bestelportals en persoonlijke begeleiding en advies, één loket voor uw grafische behoeften Zowel in-huis op uw klantlocatie of hybride vanuit een van onze Shared Service Centers.
Optimalisering van documentstromen en informatielogistiek
Om klanten te ondersteunen met duurzaamheidsinitiatieven en hen te helpen om het nieuwe ‘hybride werken’ zo efficiënt mogelijk in te richten, bieden we een totaaloplossing voor post- en pakket distributie met de inzet van slimme pakketlockers voor de ‘last mile’ logistiek. We besparen hiermee koeriersritten en ondersteunen medewerkers die niet meer iedere dag op kantoor komen. Een oplossing van deze tijd. Slim, veilig en duurzaam.”
Combineer creativiteit, geavanceerde printtechnieken en bijzondere printmaterialen en er ontstaan eindeloos veel mogelijkheden om grafische producten écht uniek te maken.
Laat pakketten ophalen wanneer het uw medewerkers uitkomt. Ook mogelijk voor het verzenden van pakketten en het afleveren van privé-bestellingen. Contactloos, veilig en duurzaam.
Met de printservice ‘Print & Bezorg’ laat u eenvoudig documenten door Canon printen en binnen één dag bezorgen.
Doe uw voordeel met de conclusies en aanbevelingen uit onze procesanalyse.
Door het leveren van excellente documentmanagement en het ontwikkelen van creatieve content treden wij op als totaalpartner op het gebied van informatielogistiek en communicatie.
Met een vijftiental studio’s in huis bij onze klanten én een Centrale Creative Hub, vertalen wij de brand strategie van organisaties door in creatieve ontwerpen, passend bij merk en identiteit.
Maak uw leer- en werkplek klaar voor morgen. De functies van kantoren en campussen veranderen meer en meer in ontmoetingsplekken. Dit vraagt om een andere beleving en inrichting van ruimtes, kortom om een 'FIT OUT' van de werkplek.
Optimaal aanbod van print-, repro-, post- en logistieke dienstverlening bij Universiteit van Amsterdam en Hogeschool van Amsterdam.
Continue ontwikkeling in repro-, post- en creatieve dienstverlening.
Canon helpt VLC & Partners de hoeveelheid digitale communicatiestromen op tijd en correct te verwerken en de complexiteit van verschillende communicatie te managen.
Digitale afhandeling van inkomende post en klantcommunicatie is van cruciaal belang voor de digitale transformatiestrategie van uw organisatie.