Canon Business Services
Ontdek onze oplossingen voor efficiënter werken en hoe deze uw business kunnen transformeren.
Laat uw huidige document- en informatieprocessen gedetailleerd in kaart brengen en doe uw voordeel met de conclusies en onze aanbevelingen.
Verwerkt uw organisatie documenten en informatie ook al jaren op dezelfde manier? En heeft u enig idee of dit snel, veilig en kostenefficiënt gebeurt? Wellicht ligt hier een groot verbeterpotentieel. De markt waarin u opereert is constant in beweging en vraagt u als organisatie uw informatieprocessen optimaal in te richten.
Canon’s procesanalyse heeft tot doel om uw huidige document- en informatieprocessen gedetailleerd in kaart te brengen en de optimalisatiekansen en ontwikkelmogelijkheden uiteen te zetten op het gebied van document- en informatiemanagement, in de breedste zin van het woord. Het gaat daarbij om mogelijkheden om de dienstverlening rondom documenten en informatie verder te optimaliseren en te professionaliseren. Scenario’s als verregaande digitalisering en uitbesteding maken daar onderdeel van uit.
Conclusies die voortkomen uit de analyse van de huidige situatie worden gecategoriseerd naar People, Process, Technology, ook wel de ‘Gouden Driehoek’ genoemd. Dit zijn de 3 sleutels naar succesvolle projectimplementaties en organisatieveranderingen, en de ’back-to- basics’-aanpak bij het oplossen van complexe business problemen. Deze 3 sleutels staan centraal in het onderzoeksrapport en overzicht van verbeterpunten, de scenario-ontwikkeling en beschrijving van het besparingspotentieel.
In het onderzoeksrapport zijn de resultaten opgenomen van:
Ontdek onze oplossingen voor efficiënter werken en hoe deze uw business kunnen transformeren.
Het beste van een in-huis studio en een extern bureau in-een.
Houd uw cashflow onder controle en ontdek hoe een geoptimaliseerde factuurverwerking u tijd en geld bespaart.
Optimaal aanbod van print-, repro-, post- en logistieke dienstverlening.
Innovatieve dienstverlening voor de leeromgeving van morgen.
Continue ontwikkeling in repro-, post- en creatieve dienstverlening.
Werk sneller, verlaag de kosten en bied een nog betere klantenservice door post efficiënter te verwerken