Contact
Neem contact met ons op voor ondersteuning per telefoon of e-mail
V: Welke garantie is van toepassing op Canon Remote PTZ-camera's die binnen Europa zijn aangeschaft?
A: De European Remote PTZ Warranty van Canon is van toepassing op producten die zijn aangeschaft in: Oostenrijk, België, Bulgarije, Cyprus, Tsjechische Republiek, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, Nederland en het Verenigd Koninkrijk. Bekijk de volledige voorwaarden en bepalingen van deze garantie.
V: Welke informatie met betrekking tot de garantie wordt meegeleverd in de verpakking als ik een Canon-product aanschaf?
A: Voor de Remote PTZ Warranty in toepasselijke Europese landen zit er bij ieder product over het algemeen een European Remote PTZ Warranty-kaart in de doos. Deze kaart lijkt op het volgende voorbeeld:
V: Moet ik documentatie invullen en terugsturen naar Canon om mijn European Warranty te registreren?
A: Het is niet nodig om documentatie terug te sturen naar Canon om u te registreren voor de European Remote PTZ Warranty. Als u een specifiek verzoek voor een reparatie onder de European Remote PTZ Warranty wilt indienen, dient u Canon altijd te voorzien van een origineel en geldig aankoopbewijs (inclusief oorspronkelijke aankoopdatum) voor het product in kwestie.
V: Welke documentatie is vereist om een reparatie te claimen die onder de European Remote PTZ Warranty valt?
A: Als u een specifiek verzoek voor een reparatie onder de European Remote PTZ Warranty wilt indienen, dient u Canon altijd te voorzien van een origineel en geldig aankoopbewijs (inclusief oorspronkelijke aankoopdatum) voor het Remote PTZ-product in kwestie. Garantieaanbiedingen kunnen onderhevig zijn aan aanvullende vereisten. Raadpleeg de betreffende voorwaarden van deze garantieaanbiedingen (indien van toepassing).
V: Hoelang is een standaard Canon European Remote PTZ Warranty geldig?
A: Over het algemeen bedraagt de garantieperiode voor Canon Remote PTZ-producten 1 jaar.
V: Als ik een Canon Remote PTZ-product heb aangeschaft in een land dat niet onder het European Remote PTZ Warranty van Canon valt, kan ik dan nog wel aanspraak maken op de European Remote PTZ Warranty als ik me weer in een land bevindt dat daar wel onder valt?
A: Over het algemeen vallen producten onder de garantie die van toepassing is op de betreffende verkoopregio. Eindklanten dienen de producten in deze regio aan te bieden om aanspraak te kunnen maken op een reparatie die onder de garantie valt. Canon biedt over het algemeen geen wereldwijde dekking tenzij dit uitdrukkelijk vermeld is voor specifieke producten/regio's.