Hoe kan Canon u van dienst zijn?
Canon is er om uw vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en u in de in de juiste richting te wijzen als u een reparatie nodig hebt.
Hoe kan Canon u van dienst zijn?
Selecteer een optie hieronder om de hulp te krijgen die u zoekt.
Status van een cashbackaanvraag controleren
Dit claimnummer wordt niet herkend.
Controleer of het claimnummer dat je hebt ingevoerd juist is. Voor meer informatie kun je contact met opnemen met Canon via cashback@claim-lookup.com. Je kunt Canon ook bellen via het nummer +31 20 721 9103.
Klik hieronder om je profiel te bekijken en je gegevens bij te werken:
Garantie-informatie
Verkooppunten
Zakelijk account
Een zakelijk account is toegankelijk voor elke persoon die is geregistreerd als bedrijf of voor elk bedrijf dat Canon-apparatuur gebruikt.
Een reparatie aanvragen
Probleem met uitschakelen van printer
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Dit gebeurde omdat de betrokken printers toegang hebben tot een server van derden via internet wanneer de printer wordt ingeschakeld. Op en na mei 30 werd de hoeveelheid gegevens die door de server van derden werd geretourneerd, verhoogd.
De printer kon derhalve de gegevens dus niet verwerken en schakelde onmiddellijk na het inschakelen uit. Afhankelijk van de modellen werd de printer herhaaldelijk uitgeschakeld en weer ingeschakeld.
Op 7 juni 2022 is de hoeveelheid gegevens die door de server van derden werd geretourneerd, gewijzigd in de gegevens die de betrokken printer kan verwerken. Hierdoor worden de betrokken printers ingeschakeld en werken ze naar behoren.
De firmware met de gecorrigeerde controle over gegevensverwerking is vrijgegeven ter voorbereiding op toekomstige veranderingen in de internetomgeving.
Het wordt aanbevolen om de firmware van uw printer bij te werken naar de nieuwste versie.
De firmware van uw printer kan worden bijgewerkt via het netwerk met behulp van het apparaat zelf, of met behulp van het hulpprogramma Updater dat kan worden gedownload van het tabblad Firmware voor uw product. Selecteer hieronder een van de methoden om de firmware voor uw product bij te werken.
Neem contact op met Canon
Begin met het identificeren van uw product
Onlangs geselecteerd
Onlangs geselecteerd
Een reparatie aanvragen
Voer uw product in het onderstaande vak in als u een reparatieaanvraag wilt starten.
Let op: als u een organisatie bent, moet u een actief zakelijk account hebben om een service- of reparatieverzoek te kunnen indienen bij Canon.
Onlangs geselecteerd
Onlangs geselecteerd
Een serviceafspraak maken
Lees meer over de services die Canon biedt en selecteer hieronder uw product om uw serviceverzoek te starten. De services zijn alleen beschikbaar voor bepaalde camera's, lenzen en videoproducten.
Let op: als u een organisatie bent, moet u een actief zakelijk account hebben om een service- of reparatieverzoek te kunnen indienen bij Canon.
Onderhoud
Houd je apparatuur in goede conditie met een keuze aan productverzorgingspakketten, waaronder reiniging, controle en afstelling.
Upgrades
Verbeter de prestaties van geselecteerde Canon EOS-, Cinema EOS- en XA/XF-camera's om meer meeslepende verhalen te vertellen.
Onlangs geselecteerd
Onlangs geselecteerd
PIXMA Print Plan
Begin met het identificeren van uw product
Onlangs geselecteerd
Onlangs geselecteerd
Foutcodes printer
Begin met het identificeren van uw product
Onlangs geselecteerd
Onlangs geselecteerd
Foutcodes camera
Begin met het identificeren van uw product
Onlangs geselecteerd
Onlangs geselecteerd
Canon Store
Begin met het identificeren van uw product
Onlangs geselecteerd
Onlangs geselecteerd
Uw vraag
Gebruik het onderstaande formulier om uw aanvraag te specificeren
Uw reparatie
Canon Store
Kies een van de onderstaande opties om uw vraag aan de Canon Store te specificeren
Dankuwel
We zijn blij dat we u hebben kunnen helpen
Als u meer hulp nodig hebt, selecteert u hieronder de betreffende optie.
Contact opnemen
Maandag - vrijdag
9:00 - 17:00
Gesprekskosten worden berekend volgens de lokale tarieven en zijn afhankelijk van uw aanbieder. Neem voor de exacte kosten contact op met uw aanbieder.
Houd de volgende informatie gereed om Canon te helpen:
- De precieze productnaam
- Het serienummer van uw apparaat (het serienummer vinden)
- De naam van het besturingssysteem op uw computer (controleren welk besturingssysteem u gebruikt)
- Het referentienummer van een eerder contact met Canon's helpdesk
Alternatieve methode: E-mail
Gemiddelde antwoordtijd:
Algemene/technische ondersteuning: 3-5 werkdagen
Canon Store: 2-4 werkuren
Aanbevolen alternatieve methode: Live chat
Gemiddelde antwoordtijd:
Afhankelijk van beschikbaarheid van medewerker
Ma-vr 09.00-17.00 uur
Contact opnemen
Op basis van de aard van uw vraag, kunt u het beste via de live chat contact opnemen met Canon. Er zijn ook andere contactopties beschikbaar onderaan de pagina.
Houd de volgende informatie gereed om Canon te helpen:
- Precieze productnaam
- Het serienummer van uw apparaat ( het serienummer vinden )
- De naam van het besturingssysteem op uw computer ( controleren welk besturingssysteem u gebruikt )
- Het referentienummer van een eerder contact met Canon's helpdesk
Alternatieve methode: E-mail
Gemiddelde antwoordtijd:
Algemene/technische ondersteuning: 3-5 werkdagen
Canon Store: 2-4 werkuren
Aanbevolen alternatieve methode: Bel ons
Gemiddelde antwoordtijd: 90 seconden
Openingstijden:
Ma-vr 09.00-17.00 uur
Dankuwel
Bedankt, uw vraag is verzonden naar Canon Customer Support!
U ontvangt een automatische e-mail ter bevestiging van uw verzoek en een medewerker zal binnen 3 tot 5 werkdagen contact met u opnemen.
Sommige internetproviders (ISP's) blokkeren mogelijk onze antwoorden omdat ze deze als ongewenste berichten beschouwen. Als u zeker wilt zijn van een reactie op uw vraag, raden we u aan om donotreply@canon-europe.com aan uw adresboek toe te voegen.
Als u geen reactie hebt ontvangen binnen 3 tot 5 werkdagen, controleer dan of onze boodschap in verwante mappen zoals 'Ongewenst', 'Bulk', 'Onbekend', 'Prullenbak' of 'Spam" is gekomen.
Sommige internetproviders (ISP's) blokkeren mogelijk onze antwoorden omdat ze deze als ongewenste berichten beschouwen. Als u zeker wilt zijn van een reactie op uw vraag, raden we u aan om donotreply@canon-europe.com aan uw adresboek toe te voegen.
Als u geen reactie hebt ontvangen binnen 1 tot 2 werkdagen, controleer dan of onze boodschap in verwante mappen zoals 'Ongewenst', 'Bulk', 'Onbekend', 'Prullenbak' of 'Spam" is gekomen.
Einde levensduur
Alternatieve methode: E-mail
Gemiddelde antwoordtijd:
Algemene/technische ondersteuning: 3-5 werkdagen
Canon Store: 2-4 werkuren
Aanbevolen alternatieve methode: Bel ons
Gemiddelde antwoordtijd: 90 seconden
Openingstijden:
Ma-vr 09.00-17.00 uur
Aanbevolen alternatieve methode: Live chat
Gemiddelde antwoordtijd:
Afhankelijk van beschikbaarheid van medewerker
Ma-vr 09.00-17.00 uur
Reparatie of vervanging op locatie
Uw product komt mogelijk in aanmerking voor reparatie of vervanging op locatie. Neem contact op met Canon via een van de onderstaande methoden voor meer informatie.
Alternatieve methode: E-mail
Gemiddelde antwoordtijd:
Algemene/technische ondersteuning: 3-5 werkdagen
Canon Store: 2-4 werkuren
Aanbevolen alternatieve methode: Bel ons
Gemiddelde antwoordtijd: 90 seconden
Openingstijden:
Ma-vr 09.00-17.00 uur
Aanbevolen alternatieve methode: Live chat
Gemiddelde antwoordtijd:
Afhankelijk van beschikbaarheid van medewerker
Ma-vr 09.00-17.00 uur
Neem contact op met Canon
Op basis van het door u geselecteerde product, kunt u contact opnemen met het supportteam van Canon via een van de onderstaande methoden, zodat Canon u verder kan helpen.
Alternatieve methode: E-mail
Gemiddelde antwoordtijd:
Algemene/technische ondersteuning: 3-5 werkdagen
Canon Store: 2-4 werkuren
Aanbevolen alternatieve methode: Bel ons
Gemiddelde antwoordtijd: 90 seconden
Openingstijden:
Ma-vr 09.00-17.00 uur
Aanbevolen alternatieve methode: Live chat
Gemiddelde antwoordtijd:
Afhankelijk van beschikbaarheid van medewerker
Ma-vr 09.00-17.00 uur
Status van een ticket controleren
Controleer de status van uw ondersteunings-, service- of reparatieticket