Frits maakte twee prints van de Grand Prix: een die werd gefotografeerd met de Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM op 70mm en een met de Canon EF 600mm f/4L IS III USM. Beide werden op hetzelfde moment genomen, direct aan het begin van de race.
"Wanneer een print van dat formaat aan de muur wordt bevestigd, stappen mensen er normaal gesproken van af om een goede weergave van de afbeelding te krijgen. Maar in dit geval stap je naar voren om alles te zien, omdat het zo ontzettend gedetailleerd is. Je ziet dat mensen met hun telefoon over balkons hangen om het moment vast te leggen, en je ziet dat anderen lunchen en niet eens naar de race kijken. Je ziet vonken van de auto's afspatten, je ziet het drukbezochte veld, maar je ziet ook heel Monaco. Als je deze twee prints samen ziet en je realiseert dat ze op bijna 2,5 km afstand zijn gemaakt, is dat zeer indrukwekkend."
Dus hoe voelt Frits zich na de jaren dromen over de shoot, de last-minute verandering van zijn plan en de uiteindelijke prints? "Uiteindelijk heeft het heel goed gewerkt," zegt hij. "De beelden zijn naar mijn mening fantastisch. Oké, het zou misschien wat beter zijn geweest op een zonnige dag, maar als het 30 graden zou zijn geweest, had ik op dat moment van de dag mogelijk hittenevel en een wolk gehad. De sterke wind en de koelere omstandigheden hebben me dus geholpen.
"Ik had deze foto al heel lang op mijn verlanglijst staan. Nu heb ik hem gemaakt en ik ben er erg blij mee."