Aanmeldpagina: https://www.canon.nl/business/insights/events/make-it-print-event/
Stel uw eigen agenda samen
Canon nodigt printprofessionals uit om hun eigen agenda samen te stellen op basis van hun interesses, de behoeften van hun bedrijf en hun beschikbaarheid. De ‘pick & mix’ van de inhoud van het evenement is zo ontworpen dat interne repro-afdelingen en grafische bedrijven van elke omvang de bouwstenen ontvangen die nodig zijn bij het plannen van toekomstig succes – om ‘het te maken’. Experts en collega’s uit EMEA vertellen hoe u uw klanten kunt inspireren en meer omzet kunt draaien, hoe u het herstel van uw onderneming kunt versnellen en technologie kunt inzetten om groei te stimuleren.
Laat u inspireren
Canon is ook verheugd te kunnen aankondigen dat leiderschapsspreker en auteur René Carayol MBE de keynote speech zal geven. René zal zijn cruciale ingrediënten voor het stabiliseren en heropbouwen van de bedrijfscultuur schetsen. Essentiële informatie na de moeilijke tijden waarmee veel organisaties te maken hebben en hebben gehad. De deelnemers kunnen ook leren van voormalig rallykampioene Penny Mallory over de sleutel tot mentale weerbaarheid, en van gerenommeerd life- en executive coach Simon Alexander Ong over hoe je obstakels kunt omvormen tot kansen.
Productinnovatie en demonstraties van nieuwe producten
Canon demonstreert haar nieuwste innovaties op het gebied van professioneel printen, waaronder een exclusieve kennismaking met de nieuwe imagePRESS C10010VP Advance Automation Modules, ontworpen om productieomgevingen te ondersteunen bij het produceren van prints van de hoogste kwaliteit, in minder tijd en zonder tussenkomst van een operator. Ook in-house productieteams kunnen profiteren van een kennismaking met de creatieve mogelijkheden van de imagePRESS C170-serie, waarmee bedrijven kleurrijke, haarscherpe prints van een professionele kwaliteit kunnen maken.
Tijdens het evenement zullen ook de meest recente toevoegingen aan het grootformaat-portfolio te zien zijn – de imagePROGRAF TZ-30000-serie en de imagePROGRAF TX-serie – waarmee klanten ongekend hoge niveaus kunnen bereiken bij CAD- en posterproductie in termen van snelheid, kwaliteit, gebruiksgemak en automatisering van printmedia.
Tijdens ‘Make It’ wordt ook de Canon DreamLabo 5000 getoond en kunnen deelnemers van dichtbij zien hoe dit geavanceerde inkjet-fotoprintsysteem – dat fotoprints maakt met een hogere kwaliteit dan welk ander systeem ook – nieuwe omzetkanalen kan openen voor bedrijven die een onderscheidende, premium service willen bieden.
Canon zal tijdens het evenement ook haar nieuwste cloud-gebaseerde automatiseringsoplossing presenteren. Deze oplossing op instapniveau voor opdrachtverzending, voorbereiding en klantbeheer zal worden verwelkomd door kleinere grafische bedrijven om hun productiviteit te verhogen en – net zo belangrijk – meer tijd te krijgen om zich op hun klanten te richten en waarde toe te voegen aan eindproducten.
Luister naar wat nu belangrijk is voor inkopers van drukwerk
Gebruik de bevindingen in Canon Europe’s Insight Report, dat onderzocht hoe printprofessionals de grootst mogelijke waarde kunnen leveren aan marketinginkopers binnen de nieuwe realiteit waarmee iedereen in EMEA wordt geconfronteerd. Deelnemers kunnen van marketingexperts leren hoe de impact van print binnen de marketingmix is te meten. Nu voor marketingbeslissingen het rendement op de investering de grootste factor is geworden, is het van cruciaal belang dat de grafische sector klaar is voor deze gesprekken met hun klanten.
Mark Lawn, Director of Production Print Solutions bij Canon Europe, zegt: “Wij willen met dit evenement alle grafische bedrijven – ongeacht hun omvang – praktische richtlijnen geven die ze in praktijk kunnen brengen om ‘het te maken’ in een samenleving die voortdurend in beweging is. We hebben bij onze klanten een verbazingwekkende veerkracht en creativiteit gezien en wilden een inhoudelijk flexibel programma samenstellen om succesverhalen te delen en anderen te inspireren. Zodat iedereen met vertrouwen, energie en enthousiasme naar de toekomst kijkt. Dit evenement zal laten zien wat er kan worden bereikt door de manier waarop grafische bedrijven functioneren op de proef te stellen en hoe zelfs de moeilijkste tijden de basis kunnen vormen om inzicht in de klant te gebruiken als inspiratiebron voor planning, innovatie en creativiteit.”