Vergroot uw omzet door effectiever met klanten te communiceren
Customer Communications Management - hoe u klantcommunicatie met succes naar een hoger niveau kunt brengen
DE DIGITALE TRANSFORMATIE ROADMAP
DE DIGITALE TRANSFORMATIE ROADMAP
Wij helpen u met een heldere kijk op zaken. Download ‘Canon’s visie op digitale transformatie van organisaties’ voor meer informatie over onze visie op digitalisering binnen de zakelijke markt.
De digitalisering heeft een grote impact op iedere organisatie. We zien nieuwe businessmodellen ontstaan en vanuit het niets toetreders op de markt verschijnen waardoor de concurrentie verhevigt. Klanten verwachten een naadloze en persoonlijke interactie bij ieder contactmoment. Dit is de drijvende kracht achter de invoering van digitale strategieën, processen en systemen. Wie investeert in de digitale transformatie maakt grote sprongen voorwaarts, met efficiëntere processen, nieuwe producten en diensten en een verbeterde ‘customer experience’.
Ook u ontkomt niet aan de vraag hoe uw businessmodel en klantbediening aangepast moeten worden om aan deze ontwikkelingen het hoofd te bieden. U wilt wel veranderen, maar hoe zorgt u dat uw organisatie hierop ingericht is en u de aansluiting met de veeleisende klant niet verliest? Met onze heldere visie, innovatieve middelen en tal van mogelijkheden ondersteunen wij uw organisatie om te zorgen dat u onderscheidend blijft en uw voorsprong in de markt behoudt.
Hoe uw organisatie zich digitaal ontwikkelt, is een strategische vraag die de hele bedrijfsvoering raakt. Bij Canon richten we ons met name op oplossingen en innovaties in het informatie- en communicatiedomein. Een vergaande digitale klantbeleving, zowel bij de overheid als bij bedrijven en instellingen, is geen toekomstmuziek, maar is nu al maatgevend. Uw klanten, leveranciers, partners en medewerkers staan op tientallen manieren, real-time in contact met uw organisatie.
Onze aanpak
Bij de digitale transformatie van uw organisatie werken wij nauw met u samen. Om een bijdrage te leveren aan de succesvolle transitie van de huidige naar de nieuwe situatie, gaan we pragmatisch te werk. Onze consultants en projectleiders verdiepen zich grondig in uw organisatie. Op basis van vastgestelde behoeften en vereisten, verzorgen wij de technische invulling, dit uiteraard in overleg met alle stakeholders en disciplines. De vorm van de oplossing wordt altijd bepaald door wat u het beste past: van nieuwe software tot een breed veranderingstraject, on-site of in de cloud, in eigen beheer of uitbesteed. Onze experts begeleiden u gedurende het gehele transformatieproces.
Dat onze integratie- en transformatieaanpak succesvol is, blijkt uit de talloze tevreden klanten die we al helpen met hun vraagstukken met betrekking tot informatie- en communicatiemanagement. Benieuwd naar de praktijkverhalen van onze grote of kleinere klanten? Wilt u meer inzicht verkrijgen én inspiratie opdoen over de mogelijkheden die Canon u biedt in uw digitale transformatie? Gebruik onderstaande link om uw gegevens achter te laten en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Of raadpleeg uw Canon-accountmanager.
Customer Communications Management - hoe u klantcommunicatie met succes naar een hoger niveau kunt brengen
Werk sneller en slimmer door uw bedrijfsprocessen te transformeren
Hoe kan een organisatie realistisch transformeren naar digitaal en teleurstelling vermijden?
Welke invloed hebben deze trends op het beheer van informatie in uw organisatie?
Organisaties die digitalisering beheersbaar maken door processen stapsgewijs te prioriteren zullen daarvan duidelijk de vruchten plukken
Hoe digitale transformatie gericht is op het bieden van relevante, aantrekkelijke klantervaring in een snel veranderende wereld