Customer Communications

Effectieve klantcommunicatie is een essentieel element voor het succes van uw organisatie. Digitalisering heeft de manier waarop uw klanten en uw organisatie met elkaar communiceren onomstotelijk en voor altijd veranderd. De technologische mogelijkheden zijn enorm uitgebreid. Canon helpt u hierin uw weg te vinden en biedt u handvatten om de customer journey te optimaliseren.
INFORMATIE AANVRAGEN

Het belang van klantgerichte communicatieprocessen

Een goede klantervaring (CX) is cruciaal. Gartner stelt zelfs vast dat 80% van de organisaties vooral op dat gebied concurreren. Canon helpt organisaties nieuwe strategieën te implementeren op het gebied van omnichannel-communicatie, communicatieprocessen te automatiseren en on-demand en op maat met hun klanten te communiceren, waardoor zij in staat zijn de transitie te maken naar een klantgerichte organisatie.

“1 op de 3 klanten zegt dat ze zich al na één slechte ervaring zullen afkeren van een merk”


Bron: Rapport PwC “Experience is everything: Here’s how to get it right” (2018)

IRISXtractTM

Communicatie in de gehele klantreis

Naast het investeren in marketingcommunicatie voor het aantrekken van nieuwe klanten, is het voor organisaties ook belangrijk om aandacht te geven aan de alledaagse, transactionele communicatie met klanten die ervoor kan zorgen dat bestaande klanten kunnen worden behouden.

De 4 pijlers van klantcommunicatie

Transformeer de manier waarop uw organisatie communiceert met klanten. Stroomlijn uw communicatieprocessen, zodat u op een effectieve en aansprekende manier met uw klanten kunt communiceren.

Personalisering

Relevant, informatief en het juiste taalgebruik. Stem uw boodschap af op de ontvanger.

Omnichannel

Consistente merkbeleving ongeacht de keuze door de ontvanger van het communicatiekanaal.

Automatisering en integratie

Automatisering van communicatieprocessen voor meer efficiëntie en betere ontsluiting van data.

On-demand

Reageer effectief en op consistente wijze op adhoc klantverzoeken.

Verbeter Customer Experience door sterke klantcommunicatie

5 best practices door Kaspar Roos, oprichter en CEO bij Aspire CCS
Verbeter Customer Experience door sterke klantcommunicatie

Services

Canon is met ruim 100 experts op het gebied van klantcommunicatie oplossingen, de grootste onafhankelijke specialist in de Benelux. Als enige in de markt zijn wij in staat om echte end-to-end ontzorging te leveren. Wij werken voor - en samen met - de klant en stellen alle gewenste expertise beschikbaar van het adviseren en implementeren tot het managen van uw klantcommunicatie-platform.

Consultancy Services

Identificatie van mogelijke verbeteringen voor klantcommunicatieprocessen door uw huidige situatie te vergelijken met de trends op het gebied van digitale transformatie. Onze demonstraties, inspiratieworkshops en Customer Journey-analyse helpen u dit beeld scherp te krijgen.

Migration Services

Grootschalige migratie van aanwezige klantcommunicatie-middelen, zoals sjablonen van legacy applicaties naar een geoptimaliseerde fit for purpose klantcommunicatie-oplossing.

Design Services

Optimale integratie van software-componenten voor klantcommunicatie in uw IT-infrastructuur. Uw oplossing wordt door onze Solutions Architects ontworpen om, volgens de geldende beveiligingseisen, optimaal en schaalbaar te presteren binnen uw omgeving.

Implementation Services

Projectmatige implementatie en training van uw specifieke klantcommunicatie-oplossing onder regie van onze projectmanagers. Of het ontwikkelen van de oplossing met behulp van onze Integratie Specialisten in uw bestaande Scrum-teams. De waarde voor uw organisatie bevestigen.

Managed Services

Actief beheer van uw klantcommunicatie-oplossing (en de verantwoordelijkheid hierover) overdragen aan Canon. Schaalbaar in dienstverlening met aanvullende Service Level Agreements voor maximale ontzorging.

Secondment Services

Waarborg van continuïteit en door-ontwikkeling van uw klantcommunicatie-oplossing door het onderbrengen van Canon’s software-experts binnen uw organisatie.

Support Services

Nederlandstalige softwareondersteuning van onze experts in de vorm van incident en change management.

UWV

Hoe UWV multimediale klantcommunicatie realiseert

Meegaan met de tijd stelt vooral grote organisaties voor behoorlijke uitdagingen. De degelijkheid en betrouwbaarheid van hun procesgerichte informatiesystemen staan namelijk haaks op de eisen van deze tijd: klantgerichtheid en flexibiliteit. Lees hoe UWV de slag naar meer klantgerichtheid maakte met de stap van papier naar digitaal en een multimediale klantcommunicatie.

NIEUWSBRIEF

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom Canon Information Management, schrijf u in voor onze periodieke nieuwsbrief.

Neem contact met ons op voor meer informatie

De voordelen van Customer Communications Management

Onze kosteneffectieve oplossingen versnellen de time-to-market, maken gepersonaliseerde omnichannel communicatie mogelijk door datasilo's te combineren en zorgen voor een hogere productiviteit voor zakelijke gebruikers dankzij veilige, geautomatiseerde processen.

Vergroot klantloyaliteit

Produceer betere, meer gepersonaliseerde communicatie, verbeter de klanttevredenheid en loyaliteit.

Consistente merkuitstraling

Zorg voor consistente en uniforme communicatie via verschillende kanalen, waardoor de merkbeleving verbetert.

Verbeterde productiviteit

Geautomatiseerd procesbeheer verhoogt de productiviteit en efficiëntie, en maakt on-demand communicatie mogelijk.

Snellere Time to Market

Sneller reageren door de onderlinge samenwerking te verbeteren en informatie te integreren en te combineren in één enkel klantbeeld.

Gerelateerde diensten en oplossingen

Ontdek meer Canon-oplossingen en diensten waarmee u de klantbeleving verbetert.

The Creative Hub

Werken met The Creative Hub betekent verassende ontwerpen passend bij merk en identiteit, flexibiliteit en schaalbaarheid voor onze klanten. Wij geven vorm aan communicatie.

Business Process Consulting

Blijf de concurrentie een stap voor en profiteer van nieuwe digitale mogelijkheden om uw efficiëntie te verhogen en klantenservice te verbeteren.

Process Management Insights

Procesoptimalisatie met behulp van gedocumenteerd procesinzicht, dat werkprocessen ondersteunt en inzicht in elke stap van het productieproces waarborgt

Ontdek meer

Lees meer over hoe Canon’s oplossingen en diensten u kunnen helpen de klantbeleving te verbeteren.

Waarom IT-managers hun communicatie met de klant toekomstbestendig moeten maken

Waarom een flexibel, geautomatiseerd platform cruciaal is voor een goede klantbeleving (CX).

Informatiemanagement in de praktijk

Informatie, integratie, innovatie: wat gebeurt er in informatiemanagement? Om dit te weten te komen, vroegen we duizenden IT-besluitvormers uit heel Europa hoe hun zakelijke processen zich ontwikkelen, wat hun uitdagingen zijn om informatie efficiënt en veilig te beheren en met welke obstakels ze te maken krijgen bij het implementeren van nieuwe technologie.

Communicatie met de klant verbeteren met een Total Experience-model

Ontdek hoe een Total Experience-model de communicatie met klanten verbetert door de ervaringen van klanten, gebruikers en medewerkers te integreren. Leer praktische stappen voor organisaties.

Communicatie optimaliseren in de "Age of the Customer"

Transformeer uw technische en tactische aanpak voor de optimale klantervaring.

Ontdek de communicatietechnologie die klaar is voor de toekomst