Meer dan de helft van de organisaties verwacht in 2025 het printen volledig of grotendeels in de cloud te kunnen beheren.
OPLOSSINGEN VOOR CLOUDCONNECTIVITEIT
Maak kennis met Canon-oplossingen voor cloudconnectiviteit: een eenvoudige manier om het volledige potentieel van uw Canon-apparatuur te benutten en meer uit uw print- en scaninvesteringen te halen.
Blijf verbonden
U kunt eenvoudig printen vanaf en scannen naar veelgebruikte aanbieders van cloudopslag zoals OneDrive for Business, Dropbox of Google Drive. Profiteer van Cloud Connector, een eenvoudige oplossing voor krachtige cloudconnectiviteit, en krijg toegang tot geavanceerde functies zoals batches scannen en geautomatiseerde bestandsindexering met uniFLOW Online van Canon.
Maximaliseer uw tijd
Het resultaat: de productiviteit loopt een achterstand op en de risico's op het gebied van informatiebeveiliging nemen toe.
Hieronder vindt u vijf stappen voor beter printen en scannen.
Niveau 1: Mobiliteit – 'Printen vanuit de cloud'
Handelingen:
1. Verzend pagina's zodat u ze vanaf elke gewenste locatie kunt printen
2. Authenticeer op elk apparaat
3. Geef de printopdracht veilig vrij
Resultaat:
De printopdracht wordt vrijgegeven vanuit de cloud - thuis, op kantoor of in een samenwerkingsruimte
Niveau 2: Eenvoud – 'Scannen naar e-mail'
Handelingen:
1. Scan het document op het apparaat
2. Kies uw e-mailadres als bestemming
3. Open uw e-mail
4. Zoek het document
5. Open het document
6. Wijzig de naam
7. Sla het op en/of stuur het door naar collega's
Resultaat:
Het gescande document wordt opgeslagen op een apparaat en mogelijk als e-mailbijlage
Niveau 3: Beveiliging - 'Scannen naar cloudopslag'
Handelingen:
1. Scan het document
2. Selecteer de locatie voor cloudopslag, bijvoorbeeld Google Drive, OneDrive for Business, Dropbox of Box
Resultaat:
Het document wordt automatisch gescand naar juiste cloudopslaglocatie
Verbeterde informatiebeveiliging, samenwerking en productiviteit
Niveau 4: Efficiëntie - 'Batches scannen'
Handelingen:
1. Meld u aan bij het apparaat
2. Kies het scanpictogram dat door IT is ingesteld met uniFLOW Online, waarmee u scant naar een vooraf ingestelde cloudlocatie, zoals Scan to OneDrive Filing Assist
3. Scan meerdere documenten in één keer met ADF
Resultaat:
Meerdere pagina's die zijn gescheiden in afzonderlijke documenten op de geselecteerde cloudopslaglocatie, waardoor tijd wordt bespaard en de productiviteit wordt verbeterd
Niveau 5: Automatisering - 'Filing Assist'
Handelingen:
1. Scan geselecteerde documenten voor een bedrijfsproces op het apparaat
2. Gebruik uniFLOW Online Filing Assist op de desktop om belangrijke gegevens (inkoopordernummer, factuurreferentie, naam van de klant enz.) te valideren en op te slaan op de cloudlocatie
Resultaat:
Document is gearchiveerd en geïndexeerd op basis van de daarin opgenomen gegevens, en is gereed voor verdere verwerking
Verbeterde beveiliging en verbeterd gegevensbeheer
Ontdek hoe uw organisatie kan profiteren van oplossingen voor cloudconnectiviteit.
Gerelateerde software en oplossingen
Ontdek andere oplossingen voor het beheer van bedrijfsprocessen die u kunnen helpen uw productiviteit, efficiëntie en beveiliging te verbeteren en uw digitale transformatie verder te brengen.
KANTOORPRINTERS
Uitgebreide zakelijke print- en scanoplossingen voor elke kantooromgeving
uniFLOW Online
Geavanceerde software voor print- en scanmanagement, gebruikmakend van de voordelen van de Cloud.
Bedrijfssoftware voor werkomgevingen
Ontdek de softwareoplossingen van Canon die uw werkruimten efficiënter kunnen maken en transformeer uw bedrijf.
CLOUD CONNECTOR
Maak cloudconnectiviteit simpeler met Cloud Connector, een veilige en gebruiksvriendelijke cloudoplossing voor print- en scanworkflows.