Servicebalie
- Fysiek ontmoeten
- Advies
- Uitgifte/inname
Door de toename van het aantal digitale communicatievormen zien de meeste organisaties een volumedaling van het aantal poststukken. De expertise rondom het postproces verdwijnt langzaam uit organisaties en er ontstaat een behoefte aan de inrichting van een digitale postkamer waarbij poststromen geïntegreerd dienen te worden met andere communicatiekanalen.
Waar het aantal poststukken daalt ziet men anderzijds een volumestijging van het aantal pakketten in zowel de prive- als zakelijke omgeving en vereist deze verandering een nieuwe manier van werken en inrichting van processen. Daarnaast zien we in deze omgeving een groeiende focus op informatiebeveiliging.
Met Post Services verwerkt Canon uw inkomende en uitgaande pakketten en post, verzorgt interne postrondes en produceert uw mailings, van het mergen tot en met de verzending. De beveiliging van de informatie staat hierbij centraal.
Eén loket voor al uw print- en drukwerk en grafische specials. Online, telefonisch of face-to-face advies bij het plaatsen van bestellingen.
Het beste van een in-huis studio en een extern bureau in-een.
Innovatieve dienstverlening voor de leeromgeving van morgen.
Optimaal aanbod van print-, repro-, post- en logistieke dienstverlening bij Universiteit van Amsterdam en Hogeschool van Amsterdam.
Continue ontwikkeling in repro-, post- en creatieve dienstverlening.
Laat optimalisatiekansen en ontwikkelmogelijkheden binnen uw organisatie in kaart brengen door een procesanalyse van Canon.
Met slimme pakketlockers biedt Canon een duurzame distributieoplossing voor uw ‘last mile’ post- en pakketlogistiek. Slimme software maakt de distributie veilig en betrouwbaar.