Services

Transitie- en implementatieservices

Canon biedt u alle hulp die u nodig hebt en coördineert en beheert de implementatie van uw beheerde printoplossing. Bovendien zorgt Canon ervoor dat uw medewerkers zich snel kunnen aanpassen, zodat u direct van de voordelen kunt profiteren.

Implementatieservices voor producten

Met de uitgebreide productimplementatieservices van Canon die door specialisten van Canon worden geleverd, kunt u uw nieuwe technologische oplossingen snel in gebruik nemen.

  • Installatie van apparaten

    Waarom zou u uw kostbare tijd en resources besteden aan de implementatie van hardware wanneer u dit ook allemaal door de experts van Canon kunt laten doen?

  • Implementatie van oplossingen

    Besteed de implementatie van nieuwe oplossingen uit aan de specialisten van Canon voor een probleemloze en deskundig beheerde transitie.

  • User Acceptance Testing (UAT) en sign-off

    Om initiële problemen te voorkomen kan Canon voor u testen of uw nieuwe oplossing precies doet waarvoor deze is ontworpen.

Projectmanagementservices

Besteed de implementatie van nieuwe oplossingen uit aan een specialist van Canon voor een probleemloos ontwikkelings- en transitieproces.

  • Projectmanager

    Een gekwalificeerde Canon Project Manager kan duidelijke statusupdates plannen, uitvoeren en bieden voor een soepel ontwikkelings- en transitieproces van begin tot eind.

  • Projectcoördinator

    Coördinatie van implementatie-activiteiten voor minder complexe projecten (op afstand of op locatie) of support van de projectmanager bij grotere internationale projecten.

  • a group of people working together around a large table

    Trainingservices voor klanten

    Canon werkt met u samen aan de ontwikkeling van een klantenservicetraining waardoor u uiteindelijk minder IT-support nodig hebt en sneller rendement uit uw investering haalt.

    Ga snel aan de slag voor uw organisatie met een op maat gemaakte trainingsservice die kan worden ontworpen voor eindgebruikers, supergebruikers of interne docenten en die op locatie of online kan worden gevolgd.

    Servicedeskintegratie

    Bied uw IT-servicedeskmedewerkers een naadloze ervaring met een complete weergave van elk ticket en een vloeiendere workflow.

    Doordat er sprake is van één aanspreekpunt voor directe support voorziet de Enterprise Service Desk van Canon in verbeterde efficiëntie en minder ticketbeheer.

    a person looking at their phone and computer

    Gerelateerde services

    Haal het beste uit uw Canon-oplossing met het uitgebreide assortiment Managed Services van Canon die kunnen worden afgestemd op de specifieke behoeften van uw bedrijf.

  • Services

    Discovery & designservices

    Assessments van Canon bieden een gedetailleerde analyse van uw printinfrastructuur en cyberbeveiliging, terwijl de designservices van Canon u helpen uw oplossing te optimaliseren.

  • Services

    Support-, beheer- en reviewservices

    Optimaliseer de uptime van uw print- en scaninfrastructuur door gebruik te maken van de uitgebreide serviceactiviteiten van Canon die zijn ontworpen om continue verbetering te bieden.

  • Gerelateerde producten en oplossingen

    HULP NODIG?

    Ontdek hoe uw organisatie kan profiteren van de oplossingen en dienstverlening van Canon