Managed service-activiteiten
Printerparkonderhoud op locatie
Minimaliseer de uitvaltijd en maximaliseer de productiviteit van het personeel met een technicus op locatie.
De Canon-service voor printerparkonderhoud op locatie biedt een of meer fulltime-equivalente (FTE) engineers die een verbeterde service en doorlopende gebruikerstraining binnen uw eigen omgeving leveren.
Door de uptime van apparaten te verbeteren en door sneller te reageren, beschikt u over de ondersteuning die u nodig hebt om uw printerpark te optimaliseren en de uitvaltijd te verminderen. Met meer beschikbare apparaten hebt u de mogelijkheid om de productiviteit te verhogen en de tevredenheid van eindgebruikers te verbeteren.
Printerparkactiviteiten op locatie
Bied fulltime resources op locatie voor printerparkactiviteiten, van het vervangen van consumables tot het oplossen van problemen, zodat uw interne teams worden ontlast.
U wilt efficiëntie als het gaat om activiteiten voor uw printers. Maar uw interne teams besteden tijd aan het vervangen van toner en papier, het verwerken van afval en het oplossen van problemen op locatie. Dit betekent dat de inzetbaarheid van het printerpark niet wordt geoptimaliseerd. De Canon-service voor printerparkactiviteiten op locatie biedt ondersteunend personeel op locatie om deze activiteiten uit te voeren.
Enterprise Service Desk
Gemoedsrust dankzij één aanspreekpunt voor toepassingssupport en monitoring van gebeurtenissen op afstand.
Vertrouw op één centrale locatie voor servicecommunicatie. Het aanspreekpunt (SPoC) van de Enterprise Service Desk (ESD) geeft servicedeskmedewerkers een volledig overzicht van elk ticket en zorgt voor een soepelere workflow. Dit geeft u een naadloze service op het moment dat u een probleem wilt oplossen. Met veel van de automatiseringsfuncties van Canon-integratie en -portaltoegang kunnen taken bovendien worden geprioriteerd en efficiënter worden opgelost.
Business Relationship Management
Een speciale resource voor het beheer van uw printinfrastructuur, bestaande uit een Client Service Manager (CSM).
Deze service biedt één aanspreekpunt voor alle vragen over printerpark en incidentgeschiedenis. Dit omvat rapporten over fleetmanagement, zodat u optimaal rendement uit uw printoplossing kunt halen, in overeenstemming met uw MPS-optimalisatiebeleid.
- Client Service Manager (CSM) – een speciale medewerker op locatie die één aanspreekpunt (SPoC) zal zijn voor alle servicevragen. De CSM biedt escalatiebeheer en een verbeterd niveau van servicebeheer door ervoor te zorgen dat overeengekomen SLA's en KPI's worden bewaakt en nageleefd, waaronder beheer van belangrijke incidenten en escalatie van problemen.
Gerelateerde services
Het beheren van een printerpark, met name op veel locaties, kan een grote uitdaging zijn. Het assortiment van managed services van Canon helpt u optimale prestaties te leveren.
Managed fleet services
Een compleet servicepakket dat u de zekerheid biedt dat het apparatenpark continu beschikbaar is met zo min mogelijk onderbrekingen, dat het apparatenpark voldoende capaciteit heeft en beschermd is tegen beveiligingsrisico's.