Managed fleetservices
Output management service
Beheert uw MPS-optimalisatiebeleid op efficiënte wijze, zodat u effectieve controle hebt over uw print- en scanbeveiliging en duurzaamheid.
Met deze service hebt u effectieve controle over kleurgebruik, dubbelzijdig printen en de printkosten. Bovendien zorgt het ervoor dat het printen en scannen veilig gebeurt en dat daarbij zorgvuldig rekening is gehouden met de impact op het milieu.
Customer reporting service
Biedt u rapporten over uw printomgeving, van papierverbruik tot serviceniveaus, zodat u inzicht hebt in de prestaties en kosten.
Canon's Customer Reporting Service biedt rapporten die de continue vooruitgang in print- en scanprestaties laten zien. De rapporten bevatten details met betrekking tot KPI's (Key Performance Indicators), zoals beschreven aan het begin van het contract. U krijgt een gedetailleerde weergave van:
- Het totale gebruik van apparaten van Canon en derden, inclusief informatie over soorten printtaken (zwart-wit, kleur, dubbelzijdig enz.)
- Serviceniveaus en prestaties van het printerpark
- Rapportage van kostenplaatsen (alleen uF/uFO)
- Wijzigingen in de print van de klant
- Milieurapporten
- Financiële rapporten
Technologiemanager
Gebruik outsourcing voor dagelijks technologiebeheer naar Canon, zodat uw IT-team wordt ontlast en u een betere gebruikerservaring krijgt.
De ervaring van Canon met het leveren en onderhouden van grote internationale MPS-contracten leert hoe belangrijk de rol van een technologiemanager is, hoewel deze vaak ontbreekt. Volgens Canon is dit een vergissing. Als onderdeel van dit serviceaanbod biedt Canon een speciale technologiemanager die uiterst gespecialiseerd is in de bedrijfsomgeving en het huidige/toekomstige technische portfolio van Canon.
De technologiemanager zorgt ervoor dat de technische onderdelen die de MPS-services ondersteunen:
- Ontworpen om te voldoen aan de vereisten en het beleid van de klant, zoals vastgesteld in de relevante documenten.
- Geïmplementeerd worden volgens de overeengekomen projectplan- en ontwerpdocumenten.
- Bruikbaarheid, garantie en beveiliging bieden.
- Continu worden bewaakt, bijgewerkt en verbeterd met innovatie.
Multi-Vendor Management Services
Een centraal beheerde oplossing met één aanspreekpunt voor alle printleveranciersactiviteiten.
Met de beheerservices voor meerdere leveranciers kunt u al uw printleveranciersactiviteiten samenvoegen tot één aanspreekpunt. IIT is een complete, end-to-end managed service voor meerdere leveranciers, die het volgende omvat:
- Proactieve apparaatbeheerservices
- Bewaking en uitvoering van consumables
- Foutmeldingen
- Onderhoud/herstel van apparatuur van een ander merk dan Canon
- Bedrijfsrapporten
Business Relationship Management
Een speciale resource voor het beheer van uw print- en scaninfrastructuur, bestaande uit een Fleet Manager.
Deze service biedt één aanspreekpunt voor alle vragen over printerpark en incidentgeschiedenis. Dit omvat rapporten over fleetmanagement, zodat u optimaal rendement uit uw printoplossing kunt halen, in overeenstemming met uw MPS-optimalisatiebeleid.
Gerelateerde services
Het beheren van een printerpark, met name op veel locaties, kan een grote uitdaging zijn. Het assortiment van managed services van Canon helpt u optimale prestaties te leveren.
Managed service-activiteiten
Zorg voor dagelijkse print- en scangerelateerde activiteiten met Canon's Onsite Fleet Operations-services om de beschikbaarheid van uw apparaten te maximaliseren.