Waar voor uw geld
Maximaal rendement op uw investering, dankzij een goed onderhouden en ondersteund apparaat.
Easy Service Plan is een pakketservice die een keuze biedt uit installatie, training, support en onderhoud inclusief onderdelen en arbeidsuren.
Regel uw gemoedsrust: zorg dat uw apparatuur optimaal functioneert en in goede staat blijft met het Easy Service Plan van Canon.
Uw organisatie kan efficiënter werken, ondersteund door een uitgebreide productdekking binnen een scala aan servicepakketten. Deze omvatten installatie en opleiding, evenals vaste contracten voor printeronderhoud en -reparatie. Profiteer vanuit huis van de support die Canon u biedt voor reparaties en onderhoud op locatie.
De eersteklas Canon-expertise ondersteunt imagePROGRAF-grootformaat printers, imageFORMULA-scanners, i-SENSYS-laserprinters en multifunctionele imageRUNNER-printers en -faxapparaten.
Training van een halve dag waarin dieper wordt ingegaan op de functionaliteit van het product en de geïnstalleerde software, plus probleemoplossing. Hierbij komen aan bod: de printermenu's, het reinigen en vervangen van de printkoppen, het laden van media, de hoofd- en geavanceerde functies van het Windows/Macintosh-printerstuurprogramma en relevante hulpprogramma's. Ook de functies van PosterArtist LT worden behandeld*.
[*] Als u de volledige versie van PosterArtist hebt aangeschaft, wordt dit programma in plaats van de LT-versie geladen en geconfigureerd.
Hoe dien ik een service- of ondersteuningsverzoek in voor mijn product?
Contactgegevens servicedesk:
i-SENSYS: +31 088-732 26 66
imageFORMULA: +31 088-732 26 66
imageRUNNER: +31 088-732 26 66
imagePROGRAF: +31 088-732 26 66
WG7500-serie: +31 088-732 26 66
Openingstijden:
9:00 - 17:00 (maandag - vrijdag)
De helpdesk is gesloten op nationale feestdagen.
Deze nummers zijn alleen voor ondersteuning voor uw product.
Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen we u om het volgende:
Hartelijk dank voor uw aankoop van het Easy Service Plan van Canon.
Los storingen telefonisch op via de Canon-klantenservice. Als ze op die manier niet op te lossen zijn, komt een gekwalificeerde service-engineer de volgende werkdag bij u langs*.
U kunt desktopprinters en scanners retourneren en laten repareren zonder extra kosten als de storingen niet telefonisch kunnen worden opgelost*.
*Het aanbod en de voorwaarden van het Easy Service Plan kunnen per land verschillen.
Volledige installatie en basistraining in het gebruik van functies en voorzieningen van uw product*.
De Canon-klantenservice en gekwalificeerde service-engineers zijn zeer bekwaam en ervaren.
De gestructureerde support zorgt dat alle gerapporteerde problemen efficiënt worden opgelost, zodat uw bedrijf soepel kan opereren.
Met beproefde, vertrouwde tools zorgen onze medewerkers dat uw apparatuur goed blijft functioneren.
Maximaal rendement op uw investering, dankzij een goed onderhouden en ondersteund apparaat.
Toegang tot technische support, advies en probleemoplossing op afstand, op elk gewenst moment.
Plan uw budget effectiever met vaste contractperiodes.
U kunt gerust zijn dat uw bedrijf soepel functioneert, met minimale onderbreking.