Digitale postkamer: tips voor het versnellen van uw digitale transformatie
Digitale afhandeling van inkomende post en klantcommunicatie is van cruciaal belang voor de digitale transformatiestrategie van uw organisatie.
Automatiseer de inkomende en uitgaande informatieprocessen van uw organisatie en besteed deze uit aan Canon Business Services (CBS).
Het verwerken van inkomende en uitgaande informatie is vaak een arbeidsintensief en tijdrovend proces. Belangrijke gegevens uit inkomende informatie, zoals een klantnummer, bedrag, verzenddatum, documenttype, etc., zijn nodig om volgende stappen te kunnen zetten in het proces of om acties uit te kunnen voeren. Het handmatig overnemen van deze gegevens kost tijd, geld en heeft een relatief grote foutkans. Dat kan ook anders!
Of inkomende informatie, zoals een formulier, afleverbon, e-mail, factuur, brief etc., nu digitaal of per post de organisatie binnenkomt, Canon biedt een oplossing die de inkomende informatie, waar nodig digitaliseert, én tevens automatiseert, waardoor direct de benodigde data wordt afgelezen. Hiermee wordt het gehele verwerkingsproces enorm versneld en de kans op fouten gereduceerd.
Voor de verwerking van uitgaande communicatie zijn vaak diverse applicaties nodig, die niet met elkaar communiceren. Hierdoor is het voor uw organisatie onmogelijk om eenvoudig te voldoen aan de omnichannel klantvraag en moet u output in meerdere applicatiesbeheren. Gevolg hiervan is een gebrek aan consistentie in huisstijl in alle output. Canon biedt u de mogelijkheid om omnichannel te communicereren.
Zie in onderstaande animatie visueel weergegeven hoe wij uw inkomende en uitgaande informatieprocessen kunnen stroomlijnen en automatiseren:
Werk sneller, verlaag de kosten en bied een nog betere klantenservice door post efficiënter te verwerken.
Meer controle, efficiëntie en transparantie in de crediteurenadministratie.
Canon Exam Services omvat alle diensten die het tentamenproces (zowel voor papieren toetsen als digitaal) veilig, betrouwbaar en audit-proof maken.
Canon zorgt ervoor dat (persoonsgevoelige) documenten, indien nodig, gedigitaliseerd worden en benodigde velden automatisch worden herkend en gemarkeerd.
Door het leveren van excellente documentmanagement en het ontwikkelen van creatieve content treden wij op als totaalpartner op het gebied van informatielogistiek en communicatie.
Automatiseren en stroomlijnen van inkomende- en uitgaande informatieprocessen voor het juridische segment
Digitale afhandeling van inkomende post en klantcommunicatie is van cruciaal belang voor de digitale transformatiestrategie van uw organisatie.
Canon helpt VLC & Partners de hoeveelheid digitale communicatiestromen op tijd en correct te verwerken en de complexiteit van verschillende communicatie te managen.
Laat optimalisatiekansen en ontwikkelmogelijkheden binnen uw organisatie in kaart brengen door een procesanalyse van Canon.
Canon helpt deze organisatie met het snel, efficiënt en geautomatiseerd verwerken van papieren aanvragen waardoor de verwerkingstijd met 200% versnelt