Kostenbesparingen
U hebt geen prijzige IT-infrastructuur of specialisten meer nodig.
Customer Communications Management (CCM) Online is meer dan het verbeteren van de documentproductie. Het is de volgende stap in het bereiken van een klantgerichte, volledig compatibele en kostenbesparende aanpak om de klantervaring te verbeteren.
De integratie van proces- en kanaalbeheer kan leiden tot een geheel nieuwe dialoog in uw bedrijfscommunicatie. Stap over op een door de cloud gehoste service en de unieke CCM Customer Application van Canon.
De verwerking wordt vanaf de ontvangst van de bestanden met klantgegevens gestroomlijnd door het opstellen van communicatie voor het gewenste type levering.
De voorbereide bestanden kunnen worden teruggegeven aan de klant voor verdere verwerking en/of voor levering aan de eindgebruiker.
Houd meer tijd over voor uw kernactiviteiten door de productie en levering van prints en leveringen per post uit te besteden aan de gespecialiseerde teams van Canon.
De eindgebruikers ontvangen volledig opgemaakte communicatie via e-mail, waarbij rapporten worden bijgehouden over e-mails die niet kunnen worden afgeleverd.
Elke communicatie wordt gegarandeerd afgeleverd, doordat printklare bestanden worden geleverd wanneer mails niet kunnen worden afgeleverd, of wanneer het versturen van de e-mail meerdere malen is mislukt.
Canon beheert de ontvangen gegevens voor u en verwerkt de gegevens naar een communicatieproduct dat op een veilige manier in de cloud wordt gehost.
Onze medewerkers zijn zeer deskundig in het omzetten van gegevens in persoonlijke, doelgerichte en compatibele communicatie.
De veilige toegang op afstand biedt een CCM-oplossing waarvoor u geen prijzige licenties of interne specialisten nodig hebt.
- Markus Stricker, Managing Director, MSPNieuwe systemen, zoals het communicatieplatform van Canon, zijn onmisbaar om bestaande klanten te behouden en nieuwe klanten aan te trekken.
Ontdek nieuwe manieren om klanten aan u te binden met onze digitale communicatieoplossingen.