Grote en geautomatiseerde impact in detailhandel en point-of-sale
In de snelle wereld van vandaag draait het allemaal om het maken van die blijvende indruk en het leveren van een GROTE impact, of het nu gaat om het papierformaat, de kleur, de speciale effecten of het feit dat het is gepersonaliseerd. En hoe groter de impact, hoe groter de waarde. Dat geldt met name voor toepassingen in de detailhandel en bij verkooppunten (POS).
De Noorse organisatie Sign Production weet dat de detailhandel een goede planning en uitvoering van de projecten vereist. Veel organisaties en mensen werken samen met een strak tijdschema om op tijd te leveren voor grote openingen.
In 2019 heeft Sign Production hun aanbod uitgebreid naar de detailhandel. Nadat het contract met Euro Sign werd toegekend voor de levering van het volledige geprinte interieur voor de COOP MEGA-winkels in Noorwegen, kwam het echt van de grond. "De concurrentie was hevig, maar we hebben het contract gewonnen nadat we onze capaciteiten hadden getoond door een testwinkel te leveren. Op dit punt werd Canon bij het project betrokken door ons apparatuur te leveren en te helpen bij het opzetten van de testwinkel. We moesten productielijnen consolideren en kosten verlagen, en tegelijkertijd uitstekende kwaliteit en snelheid leveren", aldus Thomas Fjeldberg, CEO van Sign Production.