CASE STUDY

Investeren cruciaal voor internetdrukkerij Reclameland

Om in de concurrerende online druk- en printbranche voorop te blijven lopen, dient Reclameland een interessant productassortiment te bieden, waarbij korte levertijden van belang zijn.

Download de case study (PDF)

De ProCut in actie bij Reclameland


Korte levertijden zijn cruciaal in onze branche, daarom ontstond al vrij snel de noodzaak om over eigen machines te beschikken. Daarmee kunnen we de geleverde kwaliteit waarborgen.

Wouter Haan, oprichter en eigenaar Reclameland

Over Reclameland

Reclameland is een gevestigde naam in de online druk- en printwereld. Het is één van de labels die onder Simian B.V. vallen. De andere twee merknamen zijn Drukland.nl en Flyerzone.nl. Samen bedienen deze drie drukwerksites 300.000 klanten in Nederland en België. Wat begon als een klein reclamebureau is uitgegroeid tot een online reclameproductiebedrijf.

De imagePROGRAF in actie bij Reclameland

Doelstelling

Reclameland staat voor goede prijs-kwaliteit verhouding en biedt naast standaard producten ook producten op maat. Snelle levertijden en een breed productassortiment zijn cruciaal om in deze concurrerende online branche voorop te blijven en een blijvende uitdaging voor een organisatie als deze.

De Arizona in actie bij Reclameland

Samenwerking

In het oprichtingsjaar werd er nog druk- en printwerk ingekocht, maar als vrij snel had men door dat ze daar niet mee weg kwamen. De eerste grootformaat printer werd gekocht bij Canon, die sindsdien huisleverancier is met zowel rollenprinters, vlakbedprinters als snijtafels. Ontzorging en advies is wat Reclameland zoekt in een leverancier en voor beiden kunnen zij bij Canon terecht.

Creaties van Reclameland


Canon is echt een sparringpartner voor ons op het gebied van het ontwikkelen van nieuwe toepassingen

Wouter Haan, oprichter en eigenaar Reclameland


Ontdek meer

Benieuwd of wij met onze oplossingen ook u kunnen helpen?
-->