Bigger Fewer Better

The Creative Hub ondersteunt Knorr met het Big Bets Strategy Launch event

CNL200068 -  Big Bets Portfolio_v11

"Samen met The Creative Hub hebben we de inhoud, visuals en animaties gemaakt, op een vereenvoudigde, interessante manier. De samenwerking was erg succesvol, door een super projectmanagement team aan bureauzijde en effectieve samenwerking met korte lijnen."

Erin Hermsen, Knorr Transformation Manager

Interactief en inspirerend online event

Knorr, onderdeel van Unilever, is een voedselmerk gericht op het meer eten van groenten en het minder eten van vlees. Met hun smaakmakers bieden ze inspiratie om het eten van groenten makkelijker en smaakvoller te maken. Goed voor de consument én de planeet.

Onder de naam ‘Big Bets Premiere - Bigger, Fewer, Better’ lanceerde Knorr eind 2021 een nieuwe strategie, gericht op de 7 Big Bets: producten die in de nieuwe strategie een key positie innemen. Om draagkracht en betrokkenheid te creëren voor deze nieuwe strategie, organiseerde ‘het brand’ een interactief en inspirerend online event. “We zochten heel erg naar de betrokkenheid van de community over de hele wereld, daar draagt dit event erg aan bij”, aldus Erin Hermsen, Knorr Transformation Manager. PJ Mistry, Global Knorr Portfolio Transformation Manager vult aan: “We hebben gekozen om te streamen, omdat daarin naar mijn ervaring, een aanzienlijk verschil zit in de energie van mensen”.

Creative Hub dienstverlening

The Creative Hub van Canon heeft in samenwerking met haar livestreaming partner en Knorr een livestream event georganiseerd. “Het doel was om alle inhoud op een simpele en betrokken manier over te brengen op de community, zodat iedereen het begrijpt”, vertelt Erin Hermsen, Knorr Transformation Manager. “Het was een uitdaging om alle losse elementen samen te brengen en te regisseren. We zorgden ervoor dat mensen met elkaar praatten, zich met elkaar zouden verbinden en uiteindelijk deelnamen aan de breakout sessies”. PJ Mistry, Global Knorr Portfolio Transformation Manager, vult aan: “De samenwerking met The Creative Hub was erg succesvol, door een super projectmanagement team aan bureauzijde, een hele effectieve samenwerking met korte lijnen.”

“Dankzij een prettige vorm van co-creatie hebben we in een hele korte tijd alle content voor het livestream event gerealiseerd en een succesvolle live uitzending neergezet.”

Suzanne Hof, Project Manager The Creative Hub

Gerelateerde oplossingen

The Creative Hub

Het beste van een in-huis studio en een extern bureau in-een.

Canon Business Services

Ontdek onze oplossingen voor efficiënter werken en hoe deze uw business kunnen transformeren.

Kijk op onderwijs

De snel veranderende wereld vraagt om online en digitaal onderwijs, boeiend en eigentijds. Lees hier over de oplossingen die Canon voor het onderwijs te bieden heeft.

Ontdek meer

Van het land aan de wand

Signing en rebranding Floradôme Royal FloraHolland.

'Ganzenborden' met partners om innovatie te stimuleren in de keten van BAM Wonen

The Creative Hub heeft het Renovatie Versnelspel ontworpen en geproduceerd, een heus bordspel waarmee de deelnemers van het Renovatie Evenement, via stellingen worden geprikkeld om na te denken over manieren om het renovatieproces voor verduurzaming te versnellen.

365 dagen per jaar open dag

The Creative Hub zet deuren van Hanzehogeschool online het hele jaar door open.

Trendrapport Rabobank in een nieuw jasje

Mooie verhalen, verhelderende inzichten en inspirerende voorbeelden, in de huisstijl van Rabobank

Meer weten over The Creative Hub?