Interactief en inspirerend online event
Knorr, onderdeel van Unilever, is een voedselmerk gericht op het meer eten van groenten en het minder eten van vlees. Met hun smaakmakers bieden ze inspiratie om het eten van groenten makkelijker en smaakvoller te maken. Goed voor de consument én de planeet.
Onder de naam ‘Big Bets Premiere - Bigger, Fewer, Better’ lanceerde Knorr eind 2021 een nieuwe strategie, gericht op de 7 Big Bets: producten die in de nieuwe strategie een key positie innemen. Om draagkracht en betrokkenheid te creëren voor deze nieuwe strategie, organiseerde ‘het brand’ een interactief en inspirerend online event. “We zochten heel erg naar de betrokkenheid van de community over de hele wereld, daar draagt dit event erg aan bij”, aldus Erin Hermsen, Knorr Transformation Manager. PJ Mistry, Global Knorr Portfolio Transformation Manager vult aan: “We hebben gekozen om te streamen, omdat daarin naar mijn ervaring, een aanzienlijk verschil zit in de energie van mensen”.