Customer Communication Management (CCM)
Ontdek nieuwe manieren om klanten aan u te binden met de digitale communicatieoplossingen van Canon
Transformeer uw technische en tactische aanpak voor de optimale klantervaring
Download ons rapport en ontdek tegen welke obstakels veel organisaties aanlopen, hoe CCM u helpt klantcommunicatie te stroomlijnen en wat het betekent om een echte CXM-organisatie te zijn.
Een goede klantervaring (CX) is cruciaal. Gartner stelde zelfs vast dat 80% van de organisaties vooral op dat gebied verwacht te concurreren. Maar het is niet eenvoudig om de concurrentie bij te houden. Snelle reacties, ervaringen in realtime en snelle leveringsmodellen worden de nieuwe norm.
Wat is het geheim? Digitale transformatie vormt de basis van een goede klantervaring. De succesverhalen van nu zijn organisaties met een 'digital-first'-aanpak.
Maar transformeren kost tijd. Daarom biedt dit rapport een stapsgewijze aanpak voor het verder verbeteren van de klantervaring, van de basis tot het optimaal inzetten van directe communicatie over meerdere kanalen.
Lees het Canon-rapport ‘Het beheersen van klantcommunicatie in onze nieuwe wereld’ en ontdek hoe u uw technische en tactische benadering van Customer Experience transformeert.
Ontdek nieuwe manieren om klanten aan u te binden met de digitale communicatieoplossingen van Canon
Stap over op een klantgerichte, kostenbesparende aanpak via een cloudplatform
Lees het Canon-eBook: ‘De CX-reis: een avontuur naar het onbekende’ om meer te weten te komen over de uitdagingen bij het creëren van de juiste klantbeleving.
Ontdek hoe u operationele excellentie stimuleert met transformatie