Begin met benchmarking
Ontdek hoe de dienstverlening van uw repro wordt ervaren
Hoe wordt de dienstverlening van uw repro ervaren?
Door regelmatig te peilen hoe de centrale repro binnen uw organisatie wordt ervaren, zorgt u ervoor dat u ook in de toekomst voldoende werk krijgt. Dit doet u door uw opdrachtgevers vragen te stellen en op basis van deze informatie uw dienstverlening waar mogelijk bij te sturen.
Canon heeft een Business Performance serie ontwikkeld voor de centrale repro. Deze serie bestaat uit o.a. blogs - zoals deze webpagina - verdiepende artikelen met handvatten en stap voor stap handleidingen, die we u graag persoonlijk overhandigen. In het tweede artikel ‘Vragen, vragen: Grip op de centrale repro krijgen met enquêtes onder klanten‘ leest u hoe zorgvuldig geplande en uitgevoerde enquêtes met toegespitste vragen, u helpen om een diepgaand, allround beeld te krijgen van de mate waarin de centrale repro wordt gezien en gewaardeerd binnen de organisatie.
Door de dagelijkse druk rondom het beheren van de centrale repro, is het maar al te gemakkelijk om u alleen te concentreren op wat er voor u ligt en het grotere geheel te negeren, zoals hoe de centrale repro door de organisatie als totaal en op alle niveaus afzonderlijk wordt ervaren. Kent u bijvoorbeeld de antwoorden op vragen als ‘Zijn mijn klanten tevreden met de service die ze van ons krijgen?’, ‘Zijn ze op de hoogte van het volledige aanbod aan producten en diensten dat wij hebben?’ en ‘Zijn er producten die zij nodig hebben en die wij op dit moment niet leveren?’
Het houden van enquêtes onder klanten kan op deze vragen een antwoord geven. Zorgvuldig geplande en uitgevoerde enquêtes met vragen die zijn toegespitst op de persoon die wordt geïnterviewd, helpen u om een diepgaand, allround beeld te krijgen van de mate waarin de centrale repro wordt gezien en gewaardeerd binnen de organisatie. Enquêtes kunnen u ook helpen bij het ontdekken van nieuwe mogelijkheden waar u wellicht nog niet aan had gedacht.
Download het artikel Vragen, vragen: Grip op de centrale repro krijgen met enquêtes onder klanten voor meer informatie of neem contact op met ons team van specialisten voor een stap-voor-stap handleiding over dit onderwerp.
Ontdek hoe de dienstverlening van uw repro wordt ervaren
Maak duidelijke afspraken met een Service Level Agreement
Stel de toekomst van uw repro zeker met een businessplan
Lees wat Canon doet specifiek voor de uitdagingen binnen de repro-omgeving
Het Canon Ascent Programma is een programma op het gebied van organisatieontwikkeling waarin Canon grafische ondernemingen en centrale repro’s ondersteunt bij het vergroten van hun succes.
Laat u inspireren door de eindeloze mogelijkheden en toegevoegde waarde van print voor (interieur-)toepassingen en de industrie
Ontdek hoe uw dienstverlening wordt ervaren