De kracht van het aanraken van prints
Olaf Hartmann, Managing Director van Multisense Institute for Sensory Marketing, legt uit waarom merken moeten onderzoeken hoe ze met fysieke media de aandacht van hun klanten kunnen trekken.
Hoe u uw commerciële drukkerij klaarstoomt voor de toekomst
Ontdek wat de toekomst u als commerciële drukker kan brengen: hoe u processen kunt optimaliseren met totaaloplossingen en hoe u de organisaties van uw klanten toegevoegde waarde kunt leveren.
Bedrijven die hun toekomst willen veiligstellen, moeten zich richten op levensvatbaarheid en succes op de lange termijn. Daarom is het essentieel om verder te kijken dan de uitdagingen waar ze momenteel voor staan. In deze gids geeft Canon een overzicht van de trends, de klantbehoeften - en hoe die zich ontwikkelen - en de nieuwe mogelijkheden die ontstaan dankzij technologische veranderingen om drukkers te helpen marktbewuster te worden.
In de branche van commerciële drukkerijen staan drie technologieën centraal - offset, toner en inkjet - en alle drie spelen ze een belangrijke rol. In de gids wordt elke technologie apart behandeld en wordt in detail ingegaan op hoe goed digitale workflows op basis van inkjettechnologie tegemoet komen aan hedendaagse en toekomstige eisen.
Verder geeft de gids inzicht in de uitdagingen en kansen die de veranderende behoeften van drukwerkinkopers creëren voor commerciële drukkers, en ook in de transformatiestrategieën die commerciële drukkerijen kunnen inzetten om hun klanten meer toegevoegde waarde te leveren.
Download deze gids vandaag nog om te ontdekken hoe u uw commerciële drukkerij klaarstoomt voor de toekomst.
reTHINK Commercial Print - nu is het moment
Ontdek meer
Olaf Hartmann, Managing Director van Multisense Institute for Sensory Marketing, legt uit waarom merken moeten onderzoeken hoe ze met fysieke media de aandacht van hun klanten kunnen trekken.