Oplossingen voor de hybride werkomgeving
Ontdek hoe uw medewerkers gebruik kunnen blijven maken van complexe workflows, waar vandaan ze ook werken.
Download de brochure
Nu de behoefte aan werken op afstand snel toeneemt, is het tijd om uw processen te verfijnen om de toekomst van uw organisatie veilig te stellen.
Lees Canon's whitepaper om te ontdekken hoe u uw digitale transformatie tot een succes maakt
De huidige wereldwijde situatie heeft een impact die niemand van ons had kunnen voorzien. Het heeft veel organisaties gedwongen om korte termijn-oplossingen te implementeren voor werken op afstand. De mate waarin dit snel gerealiseerd kon worden, hing af van de mate waarin de digitale transformatie binnen een organisatie was doorgevoerd. Wat uw situatie ook is, werken op afstand zal voor ons allemaal een lange termijn-realiteit worden. Naarmate overheidsbeperkingen over de hele wereld veranderen, wordt de behoefte aan flexibiliteit in uw werkmethoden steeds belangrijker. U moet er dus voor zorgen dat uw infrastructuur voldoet aan deze behoeften op de langere termijn.
Daarbij moet u niet alleen nadenken over de technologie die u gebruikt, maar ook over hoe die technologie een positieve invloed kan hebben op de bedrijfsvoering en de manier waarop uw medewerkers en klanten ermee omgaan. Het streven is om een stroom van steeds efficiëntere en productievere processen te creëren die de basis leggen voor continue groei door flexibelere manieren van werken.
Waar moet u beginnen? Met plannen en prioriteiten stellen. Realiseer dat digitale transformatie een traject is, geen eindbestemming. U hebt gewoonlijk niet de tijd of middelen om uw hele organisatie in één keer te transformeren. Dat hoeft ook niet want dit is niet de succesvolle methode gebleken. De meeste adhoc-oplossingen om werken op afstand mogelijk te maken, zijn waarschijnlijk gericht op basiscommunicatie, samenwerking en toegang tot documenten. Nu is het tijd om uw meest bedrijfskritische processen, zoals uw financiële en juridische processen onder de loep te nemen.
Hoe gaat u, nu u op meerdere locaties werkt, om met taken zoals het onboarden van nieuwe werknemers of klanten, het controleren van contracten of het afhandelen van betalingen? Tot welke apparatuur heeft uw team toegang om deze processen te activeren? Uw medewerkers moeten in staat zijn om documenten te scannen en te uploaden naar de cloud, evenals goedkeuringen te geven en belangrijke documenten, zoals facturen en contracten, te verwerken, waar zij zich ook bevinden. Kijk dus eens naar uw workflows en de technologie die u biedt om die workflows mogelijk te maken. Kunt u een deel van of al deze processen digitaliseren of automatiseren om beheer op alle locaties te vereenvoudigen? Op welke punten kunt u handmatig beheer verminderen en tijd vrijmaken voor meer lonende taken met een hogere waarde? Kunt u huidige systemen stroomlijnen? Kunt u digitale protocollen activeren, zodat u zowel de beveiliging van uw bedrijfsinformatie kunt verbeteren als uw team meer inzicht kunt geven in de gegevens die u bezit om compliant te blijven?
Er is veel om te overwegen, maar als u erover nadenkt vanuit de beleving van uw klanten en medewerkers op elk contactpunt, moet u iets kunnen ontwerpen dat de eerste keer goed werkt. Innovatie is optimalisatie, en de optimalisatie van bedrijfsprocessen en de ervaring van de klant moeten hand in hand gaan. Processen moeten intuïtief en aanpasbaar zijn om de informatiestromen soepel te laten verlopen en uw medewerkers tevreden en productief te houden. U wilt het uw team gemakkelijk maken om hun werk zo efficiënt en effectief mogelijk uit te voeren. Dit betekent dat er minder kans is op menselijke fouten en dat er meer aandacht aan klantenservice wordt besteed.
De voordelen van het optimaliseren van uw processen zijn niet alleen het resultaat van productiviteit en efficiëntie. Zodra u echt grip hebt op het beheer van uw bedrijfskritieke informatie, richt u zich niet langer op documenten, maar ontsluit u het potentieel van data. De introductie van digitale cloudtools betekent dat gegevens niet alleen kunnen worden opgeslagen, maar ook kunnen worden ingezet voor zakelijk inzicht.
Met meer inzichten en analyses over uw organisatie kunt u uw manieren van werken voortdurend verbeteren en weloverwogen beslissingen nemen over uw strategische richting. U kunt nog meer kennis over de klant vergaren en uw aanbod afstemmen op hun behoeften. Dit betekent niet alleen dat de algehele prestaties van uw organisatie verbeteren, maar ook dat u beschikt over de flexibiliteit en schaalbaarheid om snel in te spelen op toekomstige veranderingen.
De werkplek is opnieuw gedefinieerd en organisaties moeten ervoor zorgen dat hun medewerkers de juiste middelen hebben om productief te kunnen blijven werken.
Ontdek hoe uw medewerkers gebruik kunnen blijven maken van complexe workflows, waar vandaan ze ook werken.
Download de brochure
Ongeacht waar uw werkplek zich bevindt, Canon's end-to-end portfolio met producten, services en oplossingen kan uw processen stroomlijnen en uw organisatie verder ondersteunen.
Download de brochure
Bereik zakelijk succes met kantoortechnologie die gebruikmaakt van toonaangevende assetoptimalisatie en ondersteunende diensten voor ondernemingen.
Informatie openen, importeren, integreren, opslaan, ophalen en vergelijken.
Documentmanagement-oplossingen voor de zakelijke uitdagingen van nu.
Verhoog de productiviteit en houd grip op kosten door documentprocessen met één oplossing te managen.
Niemand kan met zekerheid zeggen wat organisaties te wachten staat, maar in de onvoorspelbare situatie in de wereld om ons heen, is het nu tijd om meer flexibiliteit in te bouwen in uw werkmethoden.
Hoe de cloud bedrijven kan helpen de uitdagingen van 'de nieuwe norm' succesvol aan te gaan.
Als we kijken naar de toekomst van de organisatie en de veranderingen die van invloed zijn op het wereldwijde beroepsbevolking, moeten we de werkplek in een nieuw licht plaatsen.
Cloud-computing is ons leven op vele manieren aan het veranderen en dat zal zo blijven