Het gebruik van digitale media neemt over de hele wereld drastisch toe. Om deze groei in cijfers uit te drukken: tussen 2019 en 20201 zijn budgetten voor digitale marketing gemiddeld met 13% gestegen. Daarnaast wijst niets erop dat deze trend in de nabije toekomst zal teruglopen.
Door een combinatie van technologische vooruitgang, veranderingen in de manier waarop we ons dagelijkse leven leiden en de toename van werken op afstand voor velen van ons in 2020, lezen, kopen en werken Canon's klanten nu meer online dan ze ooit tevoren deden.
Artikel
Hoe u met de imagePRESS C170-serie uw klanten kunt imponeren, zonder diep in de buidel te hoeven tasten
Blijf uniek
Als organisatie zou het gemakkelijk zijn om dit als het startsein te zien voor meer investeringen in uw marketingbudget voor die ontzettend populaire digitale kanalen. Vooral nu geld schaarser is dan ooit en veel organisaties te maken hebben met bezuinigingen op marketingbudgetten.
Maar voordat u naar die conclusie snelt, is het misschien de moeite waard om even stil te staan. Gewoon doen wat iedereen doet, is een gemakkelijke manier om uw reclameboodschappen verloren te laten gaan tussen de andere boodschappen van uw verschillende concurrenten.
Een van de redenen waarom gepersonaliseerde print tegenwoordig zo doeltreffend is in vergelijking met digitale communicatie zoals e-mailmarketing, is dat klanten er minder van ontvangen. In tegenstelling tot de honderden e-mails waarmee hun postvakken vol lopen, ontvangen klanten waarschijnlijk maar een handvol geprinte uitingen per week.
Tijd voor iets anders
In navolging van het bekende marketingmotto: ‘loop niet altijd met de anderen mee’, krijgt u nu waarschijnlijk meer waar voor uw geld door printmedia te gebruiken. Het biedt u een direct, tastbaar en doeltreffend alternatief om contact te leggen met uw klanten en een blijvende indruk op ze te maken.
Onder het motto dat waarde voortvloeit uit schaarste, is het belangrijk dat de communicatie-uitingen die u produceert, als topkwaliteit worden beschouwd, anders belanden ze net zo snel in de prullenbak als elk willekeurig e-mailtje. Uit onderzoek is gebleken dat de kwaliteit van geprinte communicatie, van het ontwerp tot het soort printmateriaal, een aanzienlijke invloed heeft op de effectiviteit ervan.
Ter inspiratie en om u te laten zien welke mate van betrokkenheid er met print kan worden bereikt, kunt u kijken naar een paar voorbeelden die internationale erkenning hebben gekregen: de direct mail met het Mercedes-hologram2 en de direct mail 'How to break up with your Ford Ranger' voor de Ford Ranger3. Beide publicaties laten de beperkingen zien van eendimensionale mail in vergelijking met zeer veelzijdige printcampagnes.
De rendabele imagePRESS C170-serie
Een van de belangrijkste overwegingen die van oudsher een belemmering vormen bij printinvesteringen, is het budget. Lagere productiekosten vormden misschien wel de grootste aantrekkingskracht van digitale media toen deze optie voor het eerst ten tonele verscheen. Canon begrijpt dat u misschien terughoudend bent om te investeren in hoogwaardige printoplossingen als u voor de productie vertrouwt op outsourcingpartners met hogere kosten. Maar er is nu een hele goede manier om dit probleem te omzeilen.
Uw organisatie kan geld besparen en zelf hoogwaardige communicatiemiddelen produceren door te investeren in de imagePRESS C170-serie van Canon. Het is een geavanceerde oplossing die de kantoorfunctionaliteit biedt die u mag verwachten van een 'werkpaard'-printer met extra nabewerkingsopties. Deze printer biedt u niet minder dan het beste van twee werelden: een voordelige printer voor dagelijks gebruik én voor hoogwaardige prestaties waarmee u zelf professionele prints kunt maken.
De kwaliteit is echt zo goed dat u de imagePRESS C170-serie kunt gebruiken om uw producten en diensten onder de aandacht van uw klanten te brengen, zonder dat u de printproductie hoeft uit te besteden aan uw vaste leverancier.
Sterker nog, het portfolio producten uit de imagePRESS C170-serie is ontworpen om een breed scala aan mogelijkheden te bieden waarmee kan worden voldaan aan uw individuele bedrijfsbehoeften. De serie is ontworpen om consistente prints in hoge kwaliteit en levendige kleuren te leveren, waarmee u de meest effectieve en aantrekkelijke resultaten kunt bereiken. Canon's serie biedt de technologie die u nodig hebt om veelzijdige, speelse en opwindende prints te maken, van posters tot op maat gemaakte verpakkingen.
Belangrijkste kenmerken van de imagePRESS C170
Met de FOGRA-geaccrediteerde kwaliteitsmerkkleuren die consistent worden gereproduceerd bij meerdere opdrachten, gedurende een langere periode, zijn al uw projecten gegarandeerd van een hoog niveau. U profiteert ook van een ongeëvenaarde veelzijdigheid. Gebruik opvallende papierformaten; naast de standaard A4- en A3-formaten, kunt u ook printen op enveloppen, media tot 350 g/m² en lange vellen tot 1.300 mm. Geniet van evenveel flexibiliteit met texturen, met keuze uit gloss, silk, standaard media en media met structuur, variabele gegevens en een uitgebreide reeks geïntegreerde, professionele nabewerkingsmogelijkheden.
Als u meer wilt weten over wat de imagePRESS C170-serie van Canon voor uw organisatie kan betekenen, bekijkt u de portfoliobrochure.
Gerelateerde producten en oplossingen
-
Digitale kleurenpersen
imagePRESS C170
Van kleine en middelgrote bedrijven tot in-house printomgevingen: maak een breed scala aan creatieve toepassingen mogelijk en verleg uw grenzen met de imagePRESS C170. -
Multifunctionele kleurenprinters
imageRUNNER ADVANCE DX C5800-serie
Beheer en verwerk documenten sneller en veiliger met Canon's geavanceerde slimme multifunctionele A3-kleurenprinters. -
SOFTWARE
Cloud Workspace Collaboration: Procesautomatisering
Werk samen, waar u ook bent. Leg documenten vast en vind direct de vereiste informatie, of u nu op kantoor, thuis of onderweg werkt.