Customer communications management

Het geheim van communicatie met klanten van kleine en middelgrote organisaties

Uitgaande klantcommunicatie, zonder diep in de buidel te tasten

Download de adviesgids

Canon adviesgids voor CCM

Ontdek in deze gids hoe CCM-oplossingen u kunnen helpen om de klantbeleving te verbeteren, naleving van de wet- en regelgeving te garanderen en op resources te besparen.

Download de adviesgids

Two men sit working at a computer in an office

CCM: de toekomst van uitgaande klantcommunicatie

Dankzij technologische ontwikkelingen verwachten klanten dat ze nu sneller en persoonlijker via meerdere kanalen kunnen communiceren met organisaties. Het inspelen op deze verwachtingen is vooral voor kleine en middelgrote organisaties met een kleiner budget en minder middelen een uitdaging.

Customer Communications Management kan uw organisatie helpen om uitgaande communicatie te beheren zonder diep in de buidel te tasten. Als uw organisatie niet beschikt over de resources om een CCM-oplossing on-premise te houden, biedt een cloudoplossing zoals CCM Online een aantrekkelijk, betaalbaar alternatief. CCM Online biedt het MKB, maar ook als uw organisatie groter groeit, toegang tot de nieuwste en beste technologie voor communicatie met klanten tegen een betaalbare prijs. Deze Software-as-a-Service-oplossing bevat onderhoud en service in één platform.

Download de adviesgids voor meer informatie.

Onze oplossingen

Ontdek meer

Ontdek hoe CCM uw uitgaande klantcommunicatie kan transformeren
-->